MELDPAGINA

DEFECT, MANKEMENT OF PROBLEEM?

Bij GymKing hechten we veel waarde aan de kwaliteit en veiligheid van onze faciliteiten en diensten. Je zult begrijpen dat het soms onvermijdelijk is dat er problemen, mankementen of defecten kunnen optreden in onze faciliteiten, apparatuur of diensten.

Om ervoor te zorgen dat we eventuele kwesties snel en efficiënt kunnen aanpakken, hebben we deze “Meldpagina” speciaal voor jou gecreëerd. Hier kun je eenvoudig en direct problemen met de manager delen, zodat wij ze zo snel mogelijk kunnen oppakken en oplossen.

Hoe werkt het?
Vul het formulier in met:

  1. Jouw contactgegevens: Graag vragen we jouw contactgegevens achter te laten, zodat we eventueel contact met je kunnen opnemen voor verdere verduidelijking of om je op de hoogte te houden van de voortgang van het oplossen van het probleem.
  2. Indien het om een defect gaat van een toestel, vermeld dan het toestelnummer. Ieder toestel is voorzien van een zwarte sticker met een uniek nummer en ons logo. Aan de hand van dit nummer weten wij exact welk toestel het is.
  3. Vul het defect of de feedback in: Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem, mankement of defect dat je hebt opgemerkt. Hoe meer informatie je kunt verstrekken, des te beter kunnen we het probleem identificeren en aanpakken.
  4. Locatie: selecteer om welk desbetreffend filiaal de melding gaat.

Samen zorgen we ervoor dat GymKing een uitstekende plek blijft om te trainen en te werken aan jouw gezondheidsdoelen.

Bedankt voor je medewerking!

MELD HIER!